تسريب الكمبيوتر الشهادة الاعدادية 2019
تسريب الكمبيوتر الشهادة الاعدادية 2019
تسريب امتحان الحاسب تالتة اعدادي 2019 الصف الثالث الاعدادي كمبيوتر ،تبدأ بعد ساعات قلائل صفوف الشهادة الاعدادية امتحان الحاسب الآلي 2019، ويقوم عدد كبير من طلاب الصف الصف الثالث الاعدادي علي مستوي محافظات مصر بأمتحان مادة الكمبيوتر ،حيث يصل الممتحنين في مادة الرياضيات حوالى ٧٠٠ ألف طالب وطالبة

تسريب امتحان الحاسب الآلي " الكمبيوتر "الصف الثالث الاعدادي 2019

وتعمل وزارة التربية والتعليم في هذا العام علي تأمين الأمتحانات بطريقة مشددة خصوصا بعد وجود أنباء عن تسريب امتحان اللغة العربية، وقد تم تحويل عمل تحقيق داخلي للإطلاع علي الأسباب وكشف المتورطين ،وزيادة تأمين من قبل مديري المدارس لأمتحان الرياضيات للصف الثالث الاعدادي 2019.

شاومينج تالته اعدادي تسريب امتحان الحاسب الآلي " كمبيوتر " 2019

توعدت إحدي صفحات الغش شاومينج علي مواقع التواصل الأجتماعي بنشر تسريبات عبارة عن صور امتحان الحاسب الآلي للشهاة الاعدادية 2019 ، وذلك قبل بدء الأمتحانات بدقائق قليلة ،حيث نشرت صفحة تسمي "بالغش اتجمعنا" أنها تقوم بنشر الأمتحان قبل بداية اللجان


شاومينج الصف الثالث الاعدادي تسريب امتحان الحاسب 2019

وعلي صعيد آخر قامت "شاومينج" بيغشش، بنشر بعض النماذج لأمتحانات المواد السابقة مثل " اللغة العربية والدين" من خلال صفحتها الشخصية عبر موقع التواصل الإجتماعي "فيس بوك" ،وتوعدت التعليم بنشر صور لامتحان الرياضيات لطلاب الصف الثالث الاعدادي في خلال الدقائق الأولي للأمتحان.


تسريب امتحان الكمبيوتر " حاسب الي " الصف الثالث الاعدادي 2019 

 ننشر لكم النسخة التي انتشرت علي الفيس بوك من امتحان الكمبيوتر " الحاسب الآلي " ولكن نشدد علي أبنائنا الطلاب أن هذه النسخ لم يتم التحقق من صحتها ولكن نشرها علي سبيل المراجعة والتدريب لا علي سبيل التسريب


تسريب امتحان الحاسب الالي الصف الثالث الاعدادي 2019
تسريب امتحان الحاسب الالي الصف الثالث الاعدادي 2019
تعليقات
21 تعليقًا
إرسال تعليق
  • 👤 Unknown

    مفيش تسريبات للبحيره

  • 👤 Unknown

    امتحان الرياضه 3 اعدادي 2019

  • 👤 Unknown

    يعنى مفيش عقل مكتوب 2017 / 2018 ومكتوب يناير 2018

  • 👤 Unknown

    تسريبات الغربيه

  • 👤 Unknown

    بعد ازنك تسريب امتحانات 3اعدادي المنوفية هندسة ودين

  • 👤 غير معرف

    او سمحت انا عوز امتحان جبر الصف الثالث الاعدادي بورسعيد

  • 👤 غير معرف

    ممكن امتحان الهندسه تالته اعدادى البحيره

  • 👤 غير معرف

    رسالة شكر لوزير التعليم
    -شكرا سيادة الوزير انك ضيعت تعب 10 سنين.. 10 سنين بعلم ابني يكون عنده ضمير..و إن من جد وجد .. و في الآخر اكتشف ان كله وجد و اللي جد للأسف عبيط.
    - شكرا سيادة الوزير.. انك في أقل من سنة ساهمت في هدم قيم حاولنا نزرعها في ولادنا من صغرهم.. حاولنا نعلمهم ان من غشنا فليس منا عشان اللي حيغش النهاردة في امتحان بكرة حيغش و هو بيبني أو بيعلم أو بيعالج أو بيبيع.. بس هم اكتشفوا ان كل جيلهم بيغش.. و ان الامتحانات بأجوبتها للجميع.. و حضرتك بتتفرج عليهم و تقولهم انتو الخسرانين!! ما احنا عارفين انهم خسرانين.. اللي بيحصل دة مش بسيط و لا حادث و حيمر .. لأن اللي داق سهولة الغش صعب أوي يرجع انسان عنده ضمير في بلد كل حاجة فيها بقت ماشية بالفهلوة.
    -شكرا سيادة الوزير على محاولتك تطوير تعليم فاشل اللي نتج عنها صورة ماسخة مفيش شبهها في اي مكان في العالم. . نظام الكتاب المفتوح في أي مكان في العالم بيقتصر عالمواد التطبيقية و العملية أما المواد النظرية فبتعتمد اساسا على التلقين و الحفظ زي تاريخ و جغرافيا بلد لازم ولادها يكونوا حفظينها صم عشان يكون عندهم انتماء لوطنهم و دينهم.. يحفظوها ليه و انت بتقولهم اللي عايز "يبرشم" يتفضل؟!!
    - شكرا سيادة الوزير على كمية الاحباط اللي أصبت بيها مؤيدينك قبل معارضينك..انا شخصيا كنت مع التغيير بالرغم من اعتراضي على طريقة التنفيذ و استمرار المناهج القديمة و الشرح القديم بس كنت ساكت.. عشان اي تغيير صعب و خصوصا في أوله... بس بعد مهزلة الامتحانات و اللي مقدرش اسميها تسريبات عشان كل بيت في مصر عنده الامتحانات بأجوبتها بما فيهم مراقبين اللجان و المصححين ..بقيت متأكد إن الموضوع فيه إن! لو الموضوع خارج عن ارادتك بمنتهى البساطة كان ممكن توقف المهزلة دي لأن الامتحانات تجريبية اساسا و تنزلها على بنك المعرفة و معاها نماذج الاجابات و توفر علينا حرقة الدم كل يوم.
    - شكرا سيادة الوزير على كمية الفلوس المهدرة الترم دة بس.. مصاريف مدارس و دروس و كتب خارجية و امتحانات و لجان و كنترول و تصحيح في مسرحية هزلية للأسف مبتضحكش..
    -شكرا سيادة الوزير على شعور الحسرة اللي مسيطر على بيوت كتير و هم شايفين ولادهم اللي كانو من الأوائل قاعدين عالموبايلات يهزروا و يتابعوا الفيس و مش قادرين يفتحو بقهم و لا يعترضو... أصلهم حيقوللهم ايه؟ ذاكروا عشان تنجحوا؟!!!

  • 👤 غير معرف

    تمام

  • 👤 غير معرف

    اين امتحان الجبر والحاسب محافظة الغربيه

  • 👤 Unknown

    ممكن امتحان العلوم و الكمبيوتر محافظة القليوبية

  • 👤 غير معرف

    لوسمحت ممكن امتحان الهندسه والجبر والانجليزي محافظة القليوبيه 2019الترم الثاني الصف الثالث الإعدادي

  • 👤 Unknown

    تالته إعدادى القاهره جبر وهندسة و حاسب آلي لو سمحت

  • 👤 Mohamed Mustafa

    ممكن امتحان الدراسات في محافظه الاسكندريه الصف الثالث الاعدادي 2020

  • 👤 Unknown

    عايز تسريب امتحان الهندسه والجبر والحاسب والدراسات للصف الثالث الاعدادي لمحافظه الدقهليه مدرسه دقادوس الاعداديه بنين

  • 👤 Unknown

    عايز تسريب امتحان الهندسه والجبر والحاسب والدراسات للصف الثالث الاعدادي لمحافظه الدقهليه مدرسه دقادوس الاعداديه بنين

  • 👤 Unknown

    عايزه امتحان دمياط للغه الانجليزيه والكمبيوتر.

  • 👤 Unknown

    عايزه تسريب امتحانات الصف الثالث الاعدادي الانجليزي الكمبيوتر

  • 👤 Unknown

    اريد تسريب امتحان الكومبيوتر للصف الثالث الاعدادي و امتحان الهندسة بمحافظة الجيزة

  • 👤 Unknown

    تن